• +372 58 366 906

Korduma kippuvad küsimused

Kas teenindate erakliente?

Meie töötasapindasid on võimalik tellida nii otse Diapolist kui ka meie partneritest edasimüüjate kaudu.

Kus saab tutvuda näidistega?

Meie mõõdistajatel on näidised kaasas, kui nad tulevad teie kööki üle mõõtma, samuti on näidistega võimalik tutvuda meie edasimüüjate juures või siis Diapoli näidistesalongis Sauel.

Milliseid ettevalmistusi on vaja teha enne, kui mõõdistajad tulevad kööki üle mõõtma?

Enne mõõdistustööde alustamist peab klient tööpiirkonna oma kulul järgmiselt ette valmistama:

• Köögi alumised kapid peavad olema kindlalt paigaldatud ja vanad tööpinnad eemaldatud. Vastavalt eraldi kokkuleppele Diapol Granite’ga võib mõnel juhul olla võimalik mõõdistustöid teostada ilma olemasolevaid tööpindu eemaldamata, kuid sellisel juhul ei vastuta Diapol Granite olemasolevat tööpinda asendavate toodete sobivuse ja lõplike mõõtmete eest.

• Võite valida valamu meie kodulehelt või osta selle mõnelt teiselt edasimüüjalt. Valamu tuleb enne mõõtmis- ja paigaldustöid lahti ühendada. Olemasolevad kraanid ja pliidiplaadid või pliidid peavad olema lahti ühendatud. Eraldiseisev pliit võib oma kohale jääda.

• Klient peab hiljemalt tellimuse kinnitamise ajaks valima valamute, kraanide ja pliidiplaatide või pliitide täpsed mudelid ja andma Diapol Granite’le vastavad tootekirjeldused (mudeli nimetus, mõõdud ja muu tehniline informatsioon, mis on Diapol Granite’le vajalik).

• Võimaldada tuleb mõõdistajatele ohutu ja takistusteta ligipääs tööpiirkonda ning eemaldada tuleb esemed, mis võivad takistada tööde tegemist.

• Kappide, valamu(te), segisti(te), pliidiplaadi ning pliidi asukohta ei ole lubatud pärast mõõdistamist muuta ega liigutada.

Milliseid ettevalmistusi on vaja teha enne tasapinna paigaldamist?

Enne paigaldustööde alustamist peab klient paigaldusala oma kulul järgmiselt ette valmistama:

• veenduma, et tööpinna paigaldamiseks vajalikud kapid, mööbel ja tugikarkassid on samas seisukorras nii mõõdistus- kui ka paigaldustööde ajal – korralikult paigaldatud, loodis ja vajadusel piisavalt toestatud;

• veenduma, et tööpinna all olevates kappides, mööblis ja tugikarkassides olevad avad, mis on vajalikud pliidi, valamu(te), segisti(te) jms jaoks, on korralikult vajalikes kohtades ja lõigatud õigetes mõõtudes;

• veenduma, et vajalikes kohtades on olemasolev tööpind ja taust vajalikul määral eemaldatud;

• arvestama kappe, mööblit ja tugikarkasse ostes ja paigaldades tellitud toodete materjali kaaluga: kvarts vähemalt 75 kg/m2, graniit ja marmor vähemalt 95 kg/m2, keraamika vähemalt 25 kg/m2;

• veenduma, et paigaldusala põrand on kaetud tugeva libisemiskindla materjaliga. Diapol Granite paigaldajad on kohustatud kandma turvasaapaid, mis võivad põrandat kahjustada;

• veenduma, et veeühendused on suletud ja elektriühendused on ilma vooluta;

• võimaldama paigaldajatele ohutu ja takistusteta ligipääsu tööpiirkonda ning eemaldama esemed, mis võivad takistada tööde tegemist.

• kui tellimuses on eraldi kokku lepitud, siis vastutab klient tõstmisabi eest.

Pretensioonide lahendamine

Kui Te mingil põhjusel ei ole Diapol Granite toodete või teenustega rahul, siis palume Teil esitada kirjalik pretensioon koos vajaliku lisainformatsiooniga. Eraklientidel on õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul alates ostu sooritamisest.

Lahendame Teie pretensiooni võimalikult kiiresti mõistliku aja jooksul.

Pretensiooni vorm

Sinu köögi pärl - köögitasapind keraamikast, looduskivist või kvartsist valmib Diapolis!

Tutvuge kõigi materjalidega